Vedoucí marketingových kampaní

Fulltime, Místo výkonu: Remote / Česká Lípa, HPP / IČO

Chceš mít v rukou kampaně, které mají reálný dopad – na výkon, výsledky i směřování značky? Pak pro tebe máme dream job!

Hledáme parťačku nebo parťáka, která/ý se nebojí zodpovědnosti, umí přemýšlet v souvislostech a chce tvořit kampaně, které dávají smysl a přinášejí výsledky. Náplní tvé práce bude projektové řízení kampaně, kreativní propojování marketingových kanálů, ale také tvorba zadání pro textace.

 

U nás nebudeš jen plnit Asanu úkoly a čekat, až ti někdo řekne, co máš dělat. Naopak, budeš důležitou součástí týmu – zapojíš se do plánování, realizace i vyhodnocování kampaní napříč kanály. Máme připravený systém, ve kterém se rychle zorientuješ. Zároveň ale dostaneš prostor přicházet s nápady, testovat nové přístupy a dělat věci, které tě budou bavit – a posunou tebe, značku i celý tým dál.

 

Záleží nám na tom, aby ses v práci cítil/a dobře. Dostaneš od nás všechno, co budeš potřebovat – techniku, podporu kolegů i důvěru. Můžeš pracovat odkudkoli, většinu věcí zvládneme online a osobně se setkáváme 1x měsíčně. Nabízíme ohodnocení 50 – 70 000 Kč podle tvých zkušeností a k tomu prostor růst – jak finančně a profesně, tak lidsky.

 

Pozor! Nejedná se o správu kampaní na Metě nebo PPC, na to máme specialisty. Jedná se o vymýšlení, přípravu a projektové řízení kampaních typu Black Friday a podobně.

Co ti nabízíme?

  • Příležitost tvořit kampaně, které mají smysl a viditelný dopad na růst celé značky, s rozpočty v řádu desítek milionů korun ročně.
  • Hotový komplexní systém, jak s kampaněmi pracovat, evidovat je a vyhodnocovat, který budeš moct rozvíjet.
  • Profesní, platový i osobnostní růst a spoustu nových znalostí (spolupracujeme s předními odborníky v marketingu, jako je Honza Kvasnička nebo Karel Rujzl).
  • Finanční ohodnocení 50 – 70 000 Kč měsíčně (podle tvých zkušeností) s možností růstu.
  • Možnost práce na dálku s týmovými setkáními 1x za měsíc na více dnů se zajištěným ubytováním.
  • Zázemí v kancelářích v České Lípě, kdykoli bude třeba.
  • Vše, co ke své práci potřebuješ (notebook, telefon, software).
  • Tým, který je otevřený novým nápadům a dává jim prostor.

Jak jsme si tě vysnili

  • Jsi organizovaný/á, důsledný/á a flexibilní. Budeš dohlížet na více kampaní souběžně a musíš v nich mít přehled. Zároveň je občas potřeba spustit kampaň i mimo běžnou pracovní dobu.
  • Máš „growth mindset“. Baví tě učit se nové věci, hledat nové cesty a přirozeně rozvíjet to, co máš na starost.
  • Dotahuješ rozdělané úkoly. Nápady vítáme, ale víme, že bez realizace nemají hodnotu.
  • Jsi zaměřený/á na cíl. Víš, že cílem marketingu je zisk – a o ten ti jde.
  • Jsi konstruktivní kritik/kritička. Nebojíš se upozornit, když něco není podle tvých představ, a zároveň hledáš cesty, jak to zlepšit.
  • Pracuješ samostatně a zodpovědně. Ukážeme ti, jak to u nás funguje, ale očekáváme, že za svou práci a výsledky převezmeš odpovědnost.
  • Máš týmového ducha, protože v týmu se to lépe táhne.

Co bys měl/a umět?

  • Máš alespoň 2 rok zkušeností v online marketingu, ideálně s vedením marketingových kampaní.
  • Chápeš, že marketing je o vyhodnocování přínosu a datech, takže v nich umíš základně číst a pracovat s nimi.
  • Máš přehled v marketingových kanálech, jako je SEO, PPC, Meta Ads, e-mailing a podobně.
  • Umíš kombinovat projektové řízení s kreativní částí. Na jedné straně je totiž třeba mít ve věcech pořádek a na druhé kreativně vymýšlet a propojovat témata.
  • Sleduješ dění v marketingu a baví tě vymýšlet a zkoušet nové věci.

Co bude náplní tvé práce?

  • Pomoc při tvorbě a správě marketingového plánu včetně vymýšlení témat kampaní.
  • Tvorba a projektové řízení marketingových kampaní v Asaně (do budoucna i ve více zemích).
  • Vyhodnocování kampaní a vylepšování těch následujících na základě dat.
  • Asistence při sestavování rozpočtů.
  • Účast na marketingových a týmových (online) poradách.

Jdeš do toho s námi?

Pošli nám životopis s odpověďmi na otázky (formou videa nás to potěší nejvíc) na info@denatura.cz a do předmětu uveď „Chci vést kampaně“.

Zodpověz nám prosím tyto otázky:

  • Krátké představení a odkud jsi.
  • Jak dlouho se pohybuješ v marketingu a co bereš jako svůj největší úspěch?
  • Jaká marketingová kampaň tě v poslední době zaujala a proč?
  • Co bychom mohli v deNatuře dělat jinak/lépe?
  • Co děláš nejraději ve volném čase?
  • Kdy můžeš nastoupit?