Vývojář kosmetických produktů

Fulltime, Místo výkonu: Remote / Česká Lípa, HPP / IČO

Máš zkušenosti s vývojem kosmetiky a evidence-based přístup? Pak pro tebe máme dream job!

Chceš vyvíjet produkty, které skutečně fungují a zákaznice je budou milovat? Jsi tu správně. Hledáme člověka, který už má zkušenosti s vývojem kosmetiky, nebojí se převzít zodpovědnost a chce se realizovat.

 

Každý produkt si vyvíjíme od nuly a spojujeme v něm přírodní látky s šetrnými, moderními a funkčními látkami. Výsledkem je složení, které si zákaznice jinde nekoupí a to dělá deNaturu výjimečnou.

 

Přesně to bude tvůj úkol, s podporou naší vývojářky Míši a spolumajitele Ondry, pomáhat s vývojem produktů, hledat účinné látky a společně s technology dávat dohromady jedinečné složení, které funguje, zároveň je šetrné a vhodné i pro citlivou pleť.

 

Pokud chceš být součástí týmu, kde se nápady skutečně mění v realitu, dostaneš od nás vše, co k tomu budeš potřebovat – notebook, telefon, software i maximální podporu kolegů. 

 

Po zaškolení můžeš pracovat odkudkoli, většinu věcí vyřešíme online a setkávat se osobně nám stačí většinou jen jednou za měsíc. A co je podstatné – nabídneme ti férové ohodnocení 25–50 000 Kč podle zkušeností, s prostorem pro další růst.

 

Co ti nabízíme?

  • Příležitost vyvíjet opravdu jedinečné produkty a realizovat se.
  • Hotový komplexní systém na vývoj produktů, který ti předáme.
  • Profesní, platový i osobnostní růst a spoustu nových znalostí.
  • Férové finanční ohodnocení 25–50 000 Kč měsíčně.
  • Možnost práce na dálku s občasnými týmovými setkáními.
  • Zázemí v kancelářích v České Lípě, kam můžeš dorazit kdykoliv podle chuti a domluvy.
  • Vše, co ke své práci potřebuješ (notebook, telefon, software).
  • Tým, který je otevřený novým nápadům a dává jim prostor.
  • Svobodu a důvěru – budeme si postupně testovat spolupráci a čím větší spoleh na tebe bude, tím větší svobodu budeš mít.

Jak jsme si tě vysnili

  • Umíš otevřeně komunikovat – a to jak v týmu, tak i s externími dodavateli.
  • Máš growth mindset. Učíš se nové věci, hledáš nové cesty a výzvy tě neděsí, ale naopak baví.
  • Jsi dotahovač/ka. Víme, že nápady jsou důležité, ale bez realizace nejsou nic platné.
  • Nebojíš se být konstruktivní kritik. Když vidíš příležitost ke zlepšení, nebojíš se to říct nahlas.
  • Máš v práci pořádek a stejný přístup očekáváš od ostatních.
  • Jsi samostatný/á a proaktivní. Dostaneš volnost, ale zároveň zodpovědnost.
  • Jsi týmový hráč/ka. Víc hlav víc ví a ve vývoji to platí dvojnásob.

Co bys měl/a umět?

  • Máš alespoň 1 rok zkušeností s vývojem kosmetiky a evidence-based přístup.
  • SŠ/VŠ chemického, přírodovědného, potravinářského, farmaceutického směru nebo příbuzného (příp. odpovídající praxe v kosmetickém průmyslu)
  • Orientace v kosmetické legislativě
  • Znalost trendů v kosmetice (aktivní látky, formy, přírodní vs. syntetické, EBM přístup)
  • Mít přehled o jednotlivých složkách a surovinách, které jsou na poli přírodní kosmetiky dostupné a mít motivaci se v nich vzdělávat.
  • Schopnost analyzovat trh, trendy a konkurenci a převést je do návrhu produktů.
  • Znalost základní kosmetické chemie a dermatologie – chápat principy formulací, typy přípravků a jejich účinky.
  • Znalost principů péče o pleť – typologie pleti, správné zařazení produktů a aktivních látek do skincare rutiny.
  • Umět číst a interpretovat složení (INCI) a hodnotit předložené vzorky.
  • Překlopit nápad do jasného briefu: cílová skupina, benefit, claims, složky „must-have“, cenová hladina, typ obalu.
  • Schopnost vyvážit funkčnost, bezpečnost a marketing.
  • Dobrá komunikace a vyjednávací dovednosti – spolupráce s vývojáři, technology, dodavateli a marketingem.
  • Analytické myšlení, systematičnost a schopnost dotahovat projekty.
  • Znalost AJ pro písemnou komunikaci s dodavateli a orientaci v zahraničních zdrojích.

Co bude náplní tvé práce?

  • Aktivně sledovat nové trendy, aktivní látky a inovace v kosmetice.
  • Připravovat koncepty nových produktů včetně definice cílové skupiny, benefitů, požadovaných účinků a marketingových tvrzení.
  • Vyhledávat a posuzovat aktivní látky a složky, které budou součástí produktů.
  • Vymýšlet složení produktů ve spolupráci s interním i externím týmem.
  • Tvořit briefy pro externí laboratoře a vývojáře – jasně formulovat zadání receptury a očekávání.
  • Připravovat a testovat vzorky produktů, zajišťovat jejich distribuci a koordinovat interní testovací tým
  • Vyhodnocovat vzorky, testy a prototypy.
  • Komunikovat s externími laboratořemi, vývojáři a technologickými partnery ohledně složení a průběhu vývoje.
  • Hledat dodavatele a testovat obaly pro nové výrobky.
  • Provádět kontrolu a korektury odborných informací – od technické dokumentace až po texty pro marketing (články, posty na sociální sítě).
  • Spolupracovat na přípravě legislativní dokumentace s externími partnery.
  • Kontrolovat správnost claimů, obalových textů a označení výrobků.
  • Úzce spolupracovat s týmy marketingu, výroby a designu obalů.

Jdeš do toho s námi?

Pošli nám životopis s odpověďmi na otázky (formou videa nás to potěší nejvíc) na info@denatura.cz a do předmětu uveď „Vývojář produktů“.

Zodpověz nám prosím tyto otázky:

  • Krátké představení a odkud jsi.
  • Na vývoji jakého nejzajímavějšího produktu jsi se podílel/a?
  • Jaký produkt ti teď v nabídce deNatury chybí a chtěl/a bys ho u nás vyvinout? A v čem by byl výjimečný?
  • Co děláš nejraději ve volném čase?
  • Kdy můžeš nastoupit?