Vývojář kosmetických produktů
Fulltime, Místo výkonu: Remote / Česká Lípa, HPP / IČO

Máš zkušenosti s vývojem kosmetiky a evidence-based přístup? Pak pro tebe máme dream job!
Chceš vyvíjet produkty, které skutečně fungují a zákaznice je budou milovat? Jsi tu správně. Hledáme člověka, který už má zkušenosti s vývojem kosmetiky, nebojí se převzít zodpovědnost a chce se realizovat.
Každý produkt si vyvíjíme od nuly a spojujeme v něm přírodní látky s šetrnými, moderními a funkčními látkami. Výsledkem je složení, které si zákaznice jinde nekoupí a to dělá deNaturu výjimečnou.
Přesně to bude tvůj úkol, s podporou naší vývojářky Míši a spolumajitele Ondry, pomáhat s vývojem produktů, hledat účinné látky a společně s technology dávat dohromady jedinečné složení, které funguje, zároveň je šetrné a vhodné i pro citlivou pleť.
Pokud chceš být součástí týmu, kde se nápady skutečně mění v realitu, dostaneš od nás vše, co k tomu budeš potřebovat – notebook, telefon, software i maximální podporu kolegů.
Po zaškolení můžeš pracovat odkudkoli, většinu věcí vyřešíme online a setkávat se osobně nám stačí většinou jen jednou za měsíc. A co je podstatné – nabídneme ti férové ohodnocení 25–50 000 Kč podle zkušeností, s prostorem pro další růst.
Co ti nabízíme?
- Příležitost vyvíjet opravdu jedinečné produkty a realizovat se.
- Hotový komplexní systém na vývoj produktů, který ti předáme.
- Profesní, platový i osobnostní růst a spoustu nových znalostí.
- Férové finanční ohodnocení 25–50 000 Kč měsíčně.
- Možnost práce na dálku s občasnými týmovými setkáními.
- Zázemí v kancelářích v České Lípě, kam můžeš dorazit kdykoliv podle chuti a domluvy.
- Vše, co ke své práci potřebuješ (notebook, telefon, software).
- Tým, který je otevřený novým nápadům a dává jim prostor.
- Svobodu a důvěru – budeme si postupně testovat spolupráci a čím větší spoleh na tebe bude, tím větší svobodu budeš mít.
Jak jsme si tě vysnili
- Umíš otevřeně komunikovat – a to jak v týmu, tak i s externími dodavateli.
- Máš growth mindset. Učíš se nové věci, hledáš nové cesty a výzvy tě neděsí, ale naopak baví.
- Jsi dotahovač/ka. Víme, že nápady jsou důležité, ale bez realizace nejsou nic platné.
- Nebojíš se být konstruktivní kritik. Když vidíš příležitost ke zlepšení, nebojíš se to říct nahlas.
- Máš v práci pořádek a stejný přístup očekáváš od ostatních.
- Jsi samostatný/á a proaktivní. Dostaneš volnost, ale zároveň zodpovědnost.
- Jsi týmový hráč/ka. Víc hlav víc ví a ve vývoji to platí dvojnásob.
Co bys měl/a umět?
- Máš alespoň 1 rok zkušeností s vývojem kosmetiky a evidence-based přístup.
- SŠ/VŠ chemického, přírodovědného, potravinářského, farmaceutického směru nebo příbuzného (příp. odpovídající praxe v kosmetickém průmyslu)
- Orientace v kosmetické legislativě
- Znalost trendů v kosmetice (aktivní látky, formy, přírodní vs. syntetické, EBM přístup)
- Mít přehled o jednotlivých složkách a surovinách, které jsou na poli přírodní kosmetiky dostupné a mít motivaci se v nich vzdělávat.
- Schopnost analyzovat trh, trendy a konkurenci a převést je do návrhu produktů.
- Znalost základní kosmetické chemie a dermatologie – chápat principy formulací, typy přípravků a jejich účinky.
- Znalost principů péče o pleť – typologie pleti, správné zařazení produktů a aktivních látek do skincare rutiny.
- Umět číst a interpretovat složení (INCI) a hodnotit předložené vzorky.
- Překlopit nápad do jasného briefu: cílová skupina, benefit, claims, složky „must-have“, cenová hladina, typ obalu.
- Schopnost vyvážit funkčnost, bezpečnost a marketing.
- Dobrá komunikace a vyjednávací dovednosti – spolupráce s vývojáři, technology, dodavateli a marketingem.
- Analytické myšlení, systematičnost a schopnost dotahovat projekty.
- Znalost AJ pro písemnou komunikaci s dodavateli a orientaci v zahraničních zdrojích.
Co bude náplní tvé práce?
- Aktivně sledovat nové trendy, aktivní látky a inovace v kosmetice.
- Připravovat koncepty nových produktů včetně definice cílové skupiny, benefitů, požadovaných účinků a marketingových tvrzení.
- Vyhledávat a posuzovat aktivní látky a složky, které budou součástí produktů.
- Vymýšlet složení produktů ve spolupráci s interním i externím týmem.
- Tvořit briefy pro externí laboratoře a vývojáře – jasně formulovat zadání receptury a očekávání.
- Připravovat a testovat vzorky produktů, zajišťovat jejich distribuci a koordinovat interní testovací tým
- Vyhodnocovat vzorky, testy a prototypy.
- Komunikovat s externími laboratořemi, vývojáři a technologickými partnery ohledně složení a průběhu vývoje.
- Hledat dodavatele a testovat obaly pro nové výrobky.
- Provádět kontrolu a korektury odborných informací – od technické dokumentace až po texty pro marketing (články, posty na sociální sítě).
- Spolupracovat na přípravě legislativní dokumentace s externími partnery.
- Kontrolovat správnost claimů, obalových textů a označení výrobků.
- Úzce spolupracovat s týmy marketingu, výroby a designu obalů.
Jdeš do toho s námi?
Pošli nám životopis s odpověďmi na otázky (formou videa nás to potěší nejvíc) na info@denatura.cz a do předmětu uveď „Vývojář produktů“.
Zodpověz nám prosím tyto otázky:
- Krátké představení a odkud jsi.
- Na vývoji jakého nejzajímavějšího produktu jsi se podílel/a?
- Jaký produkt ti teď v nabídce deNatury chybí a chtěl/a bys ho u nás vyvinout? A v čem by byl výjimečný?
- Co děláš nejraději ve volném čase?
- Kdy můžeš nastoupit?